innebandy.

Dom senaste dagarna har ju som sagt var inte varit så bra. Idag har varit ganska okej. Innebandy och laget gör en glad :)
Fast det var ju dock liite pinsamt. Vi hade en snygg domare ju. Och jaaa, jag hade lite damp. Jag slogs och höll på, var helt vild. Men dom tacklade mig och höll fast mig efter att domaren blåst och då skulle jag ju slita mig loss, kanske på ett litet vilt sätt som innehöll slag då. ^^ men domarn, den snygga, bad mig komma fram sen typ sa han till mig att lugna ner mig och inte vara så vild. Det var väälidigt pinsamt, men dum som jag är börjar jag dryga. Och det roliga är ju att vi ska ha samma domare nästa vecka. Han måste ju tro jag har seriöst damp eller något. Men annars var det kul. Vi stannade och åt på mc donalds och pratade jättelänge. Ska nog ta det lugnt resten av helgen, kanske blir stan i morgon. jag får se:)   


en bild sen i början av förra året (:



you made me feel alright, for once in my life .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0