helgen.

hej:)
Min helg har gått jättefort tycker jag. Det skulle verkligen inte skada om den fortsatte i minst en vecka till.
Igår sov jag ganska länge,till halv 1 ungefär tror jag. Sen låg jag bara i min säng och kollade på the hills resten av dagen. Senare framemot kvällen, jag vet inte vad klockan kan ha varit, sju kanske. Då fick jag och manda skjuts till patrik där vi först spelade fifa. Vi körde någon slags turnering. Jag gjorde ett mål som både Patrik och Max tyckte var jättesnyggt, så dom satt och spelade upp reprisen flera gånger:D Sen kom Cissi och då kollade vi på film (: Jag minns faktiskt inte vad den hette, men den var väl okej. Sen drog vi hem runt halv 2 kanske och då gick jag och la mig direkt eftersom jag skulle upp och städa på aluceum klockan 8.
Så i morse när klockan var halv åtta ringde min klocka och jag ville allt annat än gå upp, men jag hade ju inget val. Så jag gick upp och tog på mig kläder över pyjamasen och gick och la mig igen till tio i;) Det gick ganska bra att städa och tog inte så jättelång tid så när jag kom hem somnade jag igen tills halv ett då jag gick upp och duscha för att sedan åka tillbaka upp till aluceum och kolla på match :)
Nu ska jag kolla på någon film hade jag tänkt. Changeling tror jag, det är någon ny med Angelina Jolie. Jag tror den är verklighetsbaserad, men vet inte riktigt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0