helgeen (:

Helgen har faktiskt varit supersuperbra(:
eller igår var inte så jättelyckad, men resten av helgen. I fredags var jag som sagt med tjejerna vi hade jätteroligt pch det var jättekul att träffa alla på en gång igen. sen i lördags var jag och manda uppe och tränade på medley med patrik och max, lite oseriöst men skönt. Det var inte alls mycket folk där. Sen på kvällen skulle det bli party, men så blev det inte. Och idag så gick ja upp tidigt för att åka till Bergska och döma tre matcher, gick sådär. Fast det spelar ju ingen roll, jag får ju lika mycket pengar ändå(: Sen köpte jag och Elin pizza och drog till aluceum och åt och kollade på match. Sen var det dags för våran match, vinst med 11 - 1 tror jag:D känns så jävlaskönt ^^ Gjorde dock bara två mål, men det gör inte så mycket:D Och nu är jag galet trött. täntke lägga mig tidigt idag, men vi får se(:


en bild sen i lördags, fast jag är inte med (:
ska visa fler bilder sen, men den får räcka för nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0