.

Hej:)

Igår var jag duktig och knappt satt något vid datorn alls, bara 30 minuter :) Fast det var nog mest för jag hade annat att göra hela dagen. Först var jag och tränade och sen åkte jag till stan, citygross hihi:D
Idag har jag också tränat, hårt. Jag tycker iallfall det var hårt haha. Jag har också hunnit med att ta sönder min mobil. Den åkte i govlet så displayen sluta fungera. Vet inte hur ja ska överleva mattelektionerna nu, utan musik. Får väl ta och leta reda på min ipod eller något. Och kameran och också blivit knäpp, jag kan inte lägga in bilder. vet inte vad som har hänt.

Jag hade tänkt att kolla på oth nu, men det har visst inte kommit ut något avsnitt. Verkar som det inte kommer försn nästa vecka. Kanske borde ta och kolla i kapp lite gossip girl avsnitt. Jag får se, nu orkar ja iallfall inte skriva mer, har kramp i armarna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0