(:

Tänkte börja skriva här i stället. Man kan ha mycket snyggare designer här (:
Jaaa, men idag var det skola. Vi hade nästan inga lektioner kändes det som. Det var nog för att vi inte hade någon naturkunskap eftersom att kursen avslutas typ nu. Men vi var uppe ändå för att jag var tvungen att veta så att jag fick godkänt, det fick jag som tur var.  När vi var uppe i salen ser Loe en dusch och cissi säger "det finns ingen brunn så starta den inte" och smart som Loe är sätter hon på den, haha. Dom andra sprang i väg så jag och cissi fick torka upp allt vatten själva. fast jaa, annars hände det inte något mer roligt. 





When I'm losing my control, the city spins around.
You're the only one who knows, you slow it down.

Kommentarer
Postat av: emelie

snygg blogg, hur mår du ikväll?! =)

2009-01-12 @ 22:46:49
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0