29.

jaaa, jag har överlevt de två långa dagarna i skolan. Dom blev inte lika långa som dom skulle, vilket var skönt. Det har fortfarande inte hänt så mycket, bara träning och träning ^^ Eller jag lekte med cissi och manda idag en stund innan träning. Manda färgade Cissis hår medans jag lekte med söta zeke. Han sprang upp för trappan och gömde sig sen mjauade han, vilket menades att jag skulle smyga upp för trappan sen bli skrämd av honom. Han lyckades dom tre första gångerna, sen kunde jag alla hans gömställen, vilket bara var tre. hehe 
Ja och i morgon är det skolfest, vet inte än hur roligt det kommer bli... Får hoppas att allt blir kul iallafall, jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig för kläder. Jag vet inte ens vad jag har för något. Men jag får väl hitta något (: 



Och jag skäms för att säga att du är kvar i migSkratta åt det, för då kommer jag kanske över det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0