23 februari

Kul att starta dagen med "Today is the day. The worst day of my life" hahaha, någon har ändrat min alarmsignal.  Fast dagen har inte varit något dålig alls. Sovmorgon till tio och sluta två timmar senare. Det är ugnefär så mina drömskoldagar ser ut :) Bara det att dom inte innehåller spanska och naturkunskap. Skapligt skönt iallfall. Jag var inne pch kollade på tankafett förut och såg att high school musical finns att ladda ner. Så nu sitter jag och väntar på att filmen ska bli klar, tar väl kanske fem minuter till. Senare blir det att åka upp till hårstorp och träna några småtjejer som ska börja spela innebandy. Jag hoppas att det är ganska många och att alla vill fortsätta. Jossan har hittat på några roliga övningar, så det blir nog roligt. 
Men jag har nog faktiskt inget mer att skriva, kanske skriver lite senare. :D 



you're making it all come alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0