söndag

Idag är det söndag, buhu. Det är den tråkigaste dagen på hela veckan. Man bara tänker på att det är skola i morgon och på hur lite kommer få sova. Men min söndag har varit ganska bra (: klockan ringde 10.20 så gick jag upp och tog på mig, packade väskan och åkte upp till aluceum där ja spelade match. 2-2, jag ville vinna. Men vi började inget bra, utan låg under med 2-0 när första perioden var slut. Sen i andra var vi mer taggade och då gjorde carro ett mål, och jag assist h6 hihi. Sen förtsatte vi att ha anfall hela tiden, men inget hände. Tills en i andra laget fick utvisning och då gjorde jag mål i powerplay. (: Sen blev det inget mer mål. Sen bestämde jag och några att kolla på alagsmatchen, så ja skyndade mig hem och duscha och äta pizza. Så snart ska jag upp till aluceum (:


förresten hade cissi en jättejättejätteesnygg bild på mig sen skolfesten ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0