sista februari.

i morgon är det 1 mars och det betyder att på måndag är det bara 1 månad eller 31 dagar kvar tills jag fyller år:D Jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Fast jag tror det blir en mobil eftersom min är ganska trasig ;)
Annars så kom jag nyss hem ifrån bergska. Jag har dömt innebany (=tjänat pengar) :D Gick ganska bra idag iallafall.
Egentligen borde jag ha massa roligt att berätta om igår kväll, men det har jag inte. Det var ingen rolig dag, Vi var på fest hos en. Till en början var det jätteroligt sen blev jag sur, Men jag orkar inte berätta varför. Men alla kom fram till mig hela tiden och sa "var inte sur jossan", " hallå du kan ju inte vara sur, du är ju alltid glad" och massa, men ibland måste man få ha surdagar, och träligt nog var den igår. hehe
imorgon blir det match eller det blir två matcher fick jag reda på nu. Skulle stanna kvar efter våran och spela med damlaget tror jag. Min fot/benhinna kommer dö. haha

men nu orkar ja inte skriva mer.



pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0