8 februari.

förlåt att jag är tråkig och inte sitter vid datorn längre (: 
Nej men jag har haft fullt upp hela helgen. I fredags var det lokalfest, det var väl inte så där jättejätteroligt kanske. Men det dög(: Jag träffade folk från gamla klassen, det var kul(: I lördags, eller ja igår. Så satt alarmet på klockan 8 för ja skulle upp och spela match i boxholm. Jag var sjukt trött så det var inte direkt skönt. Matchen gick åt helvete iallafall. Boxholm spelade riktigt jävla fult.
Crosscheckade hela tiden. och en gång fick ja en klubba rak på halsen, hårt! Så jag har typ en knöl på halsen. Det gör jätteont när jag sväljer eller pratar. När jag kom hem sen började jag göra mig i ordning för att åka nästan tillbaka, till rimforsa^^
Vi skulle kolla på när Cissis bror spelade på rockkarusellen. Dom var faktiskt riktigt bra. Och idag vet ja inte vad jag ska göra.
Jag vill till stan, men det vill ingen annan. så jag är sur >.<  Så jag får väl se om ja stannar hemma i sängen hela dagen eller om jag åker ner och kollar på brottningen. Det var sjukt länge sen jag kollade på brottning, så kanske (:
egentligen skulle jag ha dömt idag, men matchen vart inställt. Fast jag tror att sovmorgonen var värt pengarna hihi (:



Ge mig lite sommar kanske.

When all of your mistakes are keeping you awake.

Kommentarer
Postat av: sanna

förlåt:(

2009-02-08 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0