5 februari

Har sovmorgon till 20 i 12 idag(: Det var gaanska skönt att sova länge i morse och ändå kunna göra sig i ordning jätte sakta. Det har ju kommit snö i natt och snöar fortfarande och jag kan inte cykla i snön för all snö fastnar i hjulet så att cykeln bromsar hela tiden. Och gå är försent att göra nu. Så jag och manda väntar på att mammas möte ska sluta så hon kan köra oss. (: Just nu sitter jag och äter chokladpuddning hihii. Min nyttiga middag.

Just det, jag glömde berätta att igår efter träningen åkte vi hem till elin och johanna och åt en tårta som jossan bakat (: jättefin och god var den. Tårtan var till Johanna för hon fyller år idag :D lite myys ^^

men nu ska ja ner och borsta tänderna och ringa och höra ifall mammas möte slutar någon gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0