4 februari.

Det händer ingenting under mina dagar, så jag har inget att skriva om ju. Igår och idag tränade jag iallafall innebandy. muy fun faktiskt(: men ebba, den lilla tönten tacklade mig idag. så nu har jag världens brännsår på mitt knä, bajsigt ont. Annars ingenting faktiskt. Kollade ju på nya one tree hill igår, så hääär bra är det:D Jag bara längtar tills det kommer massa nya avsnitt. Tråkigt att bara se ett en gång i veckan ju. I helgen blir det match på lördagen och sedan åka till något ställe och kolla på när cissis bror spelar på rockkarusellen. Söndag blir det att tjäna pengar, döma innebandy:D  Fredagen har ja faktiskt inga planer om än.  

Just, någon ringde med dolt nummer förut. hehe.  Först sa den ingenting, sen började han vissla. Och då säger jag "jag skulle också vissla nu om jag kunde" och då började den dyngskratta och då hörde jag att det var Patrik, fast jag trodde faktiskt det var han hela tiden. (:

Annars är jag bara jävligt trött på falska människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0