24 februari

semmeldagen utan semla, KUL! 
Pappa och mamma glömde visst köpa semlor förut när dom var och handlade på citygross. Dom säger " vi kan äta semlor i morgon"  Vafan, är det semmeldag så är det och då SKA man äta semlor. Även fast det bara är locket som är gott. Tårta fick jag iallafall på träningen. Banan tårta och dom flesta vet att jag hatar banan. Men jag fick tårtbiten med rosen och där fanns inga bananer :) Under tiden vi satt och åt bestämde vi vilken cup vi skulle till. Västerås blev det, även fast jag helst ville till göteborg. Men nu får vi pengar över och kan göra annat skoj med hihi. Förövrigt var jag målvakt på träningen. Satt och skrek aj efter varje boll som sköts och så fort jag tog en skrek jag "såg ni, jag tog den" överlycklig. haha
Efter träningen gick jag och Jossan och solade. Det var jättevarmt och jättehärligt, höll på att somna faktiskt. Annars så känns det som att jag inte har något att berätta.


skulle ju inte sitta fel .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0