22 februarii

skola i morgon...... Inte kul, iinte kul. Fast lite kul ska det allt bli eftersom jag får träffa mina vänner :)
Jag har inte lagt mig så jättesent någon av dagarna under lovet. Men dum som jag är gjorde jag det i fredags och gick upp ganska tidigt på lördagen. Även fast jag var trött igår kväll låg jag vaken till 3 för att kolla klart på en film jag startade. Och eftersom jag inte sov många timmar under fredagsnatten så sov jag till halv ett idag, vilket gör att jag inte kan sova nu. Jag är smart och börjar i slutet av lovet, hehe. Men även fast jag vaknade sent idag så har dagen känts lång. Det är väl mest för att jag inte gjort så mycket utan legat i sängen i stort sett hela dagen. Sett på film, bakat och tränar har jag ändå hunnit med:) Idag kollade jag på Patrik 1,5 och the boy in the strped pyjamas. Båda filmerna var väl okej. Och det blev ingen hårdträning för min del eftersom jag fortfarande är sjuk. Jag är extremt trött i hela kroppen och krafrerna tog slut ganska fort. Får bli hårdare någon annan dag(:
 Förresten, igår klippte manda mig:) Det behövdes. Fast vi klippte bara bort sånt som ändå skulle ramlat bort av sig själv ändå.

men nu ska jag nog ställa ifrån mig datorn och försöka sova.
fast nej, jag ser nog på ett the hills avsnitt först:D
..... kanske två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0