21

förlåt att jag inte skriver någonting här. Men jag har faktiskt inte haft tid. Det har varit innebandy nästan hela veckan, men det är ju faktiskt sportlov;) I söndags kollade jag när herrarna spelade, tror jag. Åh i måndags har ja ingen aning om vad jag gjorde, tisdag blev det tjäna pengar på sportlovsinnebandyn, massa söta småbarn som sprang runt och spelade innebandy HELA tiden. Då dom inte kastade bollar på oss förståss. Sen blev det träning med mitt lag, det var jättenågra folk. Sen blev det att spela någon sorts match med damerna mot p94. Sen onsdagmorgon blev det att gå upp tidigt ännu en dag och ta sig upp till aluceum för sportlovsinnebandyn igen. Senare blev det innebandy träning. I torsdags var jag lite med Josefin. Sen under någon av dom dagarna blev jag sjuk, så hela dan igår låg ja i sängen, framåt kvällen blev det att åka till boxholm, igen, och spela match med damlaget. det var nog ugnefär den sämsta match jag spelat under hela det här året.
Jag har även hunnit med att se massa film under mitt lov. Mamma mia har jag sett två ggr. hahah och jag tyckte inte ens den var bra förut. Den är lite söt faktiskt, man blir glad när man ser den. Sen har jag kollar på någon som heter Solstice. Jag hade ingen aning om vad det var för film när jag satte på den. Men den var nästan precis lika dan som den svensk/danska (eller om det är norska) filmen midsommar. Bra skådespelare och bra film :) Linas kvällsbok, good luck chuck och bolt har jag med hunnit sett.
Sen kollade jag faktiskt klart hela brokeback mountain, men hoppade över början av filmen som jag redan sett. Och för att ja inte skulle stänga av den igen ^^ hihi Men neej, den filmen gillar jag faktiskt inte. Den är inte mysig någonstans.

Nu ska jag börja ta på mig kläder, för manda och jag ska hitta på något snart . :) hihi

Har saknat henne och alla andra tjejer under lovet, en hel del faktiskt:D

och förlåt för att det blev lite mycket "sen" i min text:) hiihi


Kommentarer
Postat av: mandy :)

jag har saknat dig med, och alla andra också förstås :) <3

2009-02-21 @ 20:02:06
URL: http://maaaaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0