14 februari

fredag den trettonde igår då,hihi. märkte faktiskt inte av det ett dugg. Fast det gick riktigt dåligt på spanska provet, så kanske lite ändå. Men jag tyckte det mesta igår var riktigt skoj. :)
Idag blev det att gå upp ganska tidigt för att dra in till stan med mamma och syster.  Köpte ett par jeans ifrån bikbok, ett linne/tunika, sport bh och två leggins ^^ sen när jag kom hem satte jag på den nya filmen med brad pitt, binjamin buttons eller vad den heter :) han var riktigt jävla snygg när han var "ung". Blir ju lite knäppt att säga så eftersom när han är ung till utséendet i filmen är han ju samtidigt gammal ^^ sen är han ju inte ung på ritkigt heller ;)  Han såg lite ut som Ryan i OC faktiskt (=snyyygg) hihi, Ja sen har ja inte gjort något alls faktiskt.
Och imorgon blir det att vakna tidigt för att åka upp till aluceum och städa. Efter det blir det nog alagsmatch. fuuunfun :)


dom jeansen köpte jag h6 (fanns ingen annan bild;D ehehe


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0