12 februari

Vart faan har avsnitt 17 av nya oth tagit vägen?:O Det finns ju ingen stans alls. Och vart fan tog jag vägen ?:O Jag har inte skrivit sen i söndags. Positivt att folk läser ändå;D hihi nej, sorry för att ja inte skrivit (a) Jag vet inte vart jag hållit hus, typ tränat och pluggat.. Nej pluggat har jag inte alls gjort, nu ljög jag. Jag skulle ha pluggat i tisdags men jag åkte och kollade på match i stället, eller jag satt faktiskt i seket. Men det är tanken som räknas och jag tänkte ju plugga. Men annars har jag ingen aning om vad jag har gjort. Däremot ska ja nog plugga lite idag. Har spanska prov i morgon och jag kan ingenting, helt seriöst. 
Föresten, vi fick tårta idag i skolan :D fast skit samma one tree hill var det ju.. Varför har det inte kommit något när det står att det ska ha gjort det? vad sur jag blir. 

 
kolla, 9 var ju i måndags :(


Nu ska ja plugga, pussspusss (på spanska h6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0