världens sämsta dag

Hej!

Jag gillar inte den här dagen någonting alls! Jag vaknade av att jag hade jävligt ont i halsen. Jag har haft det i två dagar nu. Men idag var det värst. Jag fick inte i mig någon mat bara för att ja inte kunde svälja. Iskallt vatten kunde jag dricka iallafall. Sen åkte jag och manda upp till medley. Efter det duschade vi och gjorde oss i ordning för att sedan träffa Jennie, Emelie, alice,  och Matilda. Vi satt en stund i solen och bara pratade, väldigt skönt. Men sen bestämde vi oss för att gå till grillen. Jag skulle försöka få i mig något annat än vad glassen jag just hade ätit. Väl inne på grillen ramlade Emelie helt plötsligt i hop. Hon bara skakade och ögonen gick åt alla håll:O Det var jätteläskigt. Manda och Emelie stog själva framme vid kassan och jag ser att emelie bara ligger ner på marken på mandas armar. Jag trodde ju hon bara hade ramlat eller någonting, men då skriker manda. Och vi andra bara sprang fram. Emelie fattade inte att hon hade svimmat eller någonting. men vi gick ut med henne och då svimmade hon två gånger till och kräktes en gång. Och då kom en farbror fram och hjälpte oss. Vi hade ju panik och visste inte vad vi skulle göra eller någoning. Men han tyckte vi skulle ringa ambulansen, så det gjorde vi. och emelies föräldrar förståss. Så alla kom och så. Troligtvis hade hon bara vätskebrist eller någonting. Men det var sjukt läskigt. Undertiden allt hände hann jag iallafall proppa i mig en hel pomme utan att bry mig om hur ont det gjorde, jag var så jävla rädd. haha Det var ju ganska bra^^ Men sen drog vi iallafal till bönnern med massa folk. Sen nu när jag skulle hem lyckades jag tappa min mobil när jag böjde mig ner och tvättade händerna i gräset. Jag märkte det inte förns jag kom hem och då var det försent:( vi ringde och ringde men den fanns inte någonstans:( Några gånger tutade det upptaget för att den som hittat mobilen tröck bort allt:( Vi stannade alla folk på vägen och frågade dom hade hittat den. SJälvklart inte. Jag tror iallafall jag vet vilka som har den. Synd bara att jag aldrig kommer få tillbaka den. Ska ner till polisen i morgon och anmäla den.  Jävla helvete vad arg och ledsen jag är. Aldrig i hela mitt liv har jag tappat bort en mobiltelefon. Fast en gång hade jag en som blev stulen inne på bergska under en träning. Den var också ny. Pappa är inte heller glad, vilket jag förstår. Ganska roligt att jag hann ha den i 5 dagar. 


snopp!


hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

faan vad långt, jag orkar inte läsaaaaa

2009-04-07 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0