stress, stress. stress

Hej :)

Idag har jag stressat som en jävla gris med allt packande. Jag är nästan helt klar. Det är kudden, tandborsten, sminket och plattången kvar, + några saker som inte har torkat ännu. Jag är jätterädd att jag kommer glömma något viktigt:( Sen vet jag inte hur kudden, täcket och madrassen ska få plats i min resväska. Jag kommer seriöst få sätta mig på väskan för att få igen den, jag skojar inte. haha, den är helt proppfull. Jag hann packa lite innan skolan också. För min skoldag började inte förns 11.40 ;) och vi hade bara en lektion för i slutet hade vi någon föreläsning om knark :) jättemånga nya tips har jag fått om hur jag får tag i knark och sådär, hehe nejvars :) Det var faktiskt lite intressant. Efter skolan köpte jag lite godis som jag tänkte ha till nationella provet som vi har i morgon bitti. Men det är redan slut, hihi :D Skit samma, jag ska köpa nytt godis tills resan imorgon iallafall. Det känns så jävla otoligt att om ett dygn är vi och spelar match i västerås. Japp det är sant, vi har en match klockan tio på kvällen ;) likaså klockan tio på morgonen dagen efter. Känns riktigt sköönt faktiskt. haha
Lite dåligt är ju att vädret kommer vara fucking underbart och ja kommer tillbringa min helg inne i en sporthall, yippie. 
Nej nu orkar jag inte skriva mer. Ska snart lägga mig i sängen och sova så jag är utvilad tills i morogn :D

pusssssssshej och ha det så bra i ute i fina vädret nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0