övernattning i skolan

Goddag:)

Idaag är det tisdag, hehehehe. SKoja. Idag ska jag och min klass käka pizza, se på film och bara mysa heeela natten lång. Det ska blir riktigt kul fast ändå dåligt på ett sätt. Vi kommer säkert ännu närmre varandra allihopa och sen splittras vi ju efter sommarn  :( Inte så kul.
Ni vet ju vart ni kan nå mig iallafall. hihi

Annars har det inte hänt så jättemycket sen jag skrev. Jag kommer inte ihåg vad som hände i lördags faktiskt, men i söndags lekte jag lite med min kära vän josefin :)  Och igår blev det gaanska mycket plugg och småtjejsträning. 

Sen har jag lovat en viss person att börja skriva mer här. Att jag hade ett liv var tydligen ingen ursäkt. För en gång om dagen skulle jag visst ha tid att skriva. haha, vi får väl se hur det blir :) Jag ska försöka.

Men nu ska jag lägga mig och sova en timme innan jag ska bort till träningen och sen vidare till aulaan :) hihi

ha det bra, pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0