min tur

Min tur har fortfarande inte vänt :( Jag hoppas verkligen att den vänder snart. Igår iett omklädningsrum på stan glömde jag min tröja. Nog för att den var väldigt gamma, men ändå.  Sen var jag och letade överallt efter en tröja som jag ville ha. Jag hittade den ingenstans, inte förns efter jag hade köpt två andra tröjor. så jävlasurt. Plus att jag kom på efter att jag ahde handlat på Hm att jag hade ett presentkort där.
Sen har alla fått sommarjobb, utom jag. Och nyss la jag mig här ute i solen med datorn och självklart lägger jag armen på brännässlor. Fy vad ont det gör. Hela armbågen är täckt med små blåsor. Jag märkte inte att jag låg på dom förns det börja svida, så jag hade ju gnidigt runt armen i dom :(

Fast annars är det ganska bra. Härligt med sol, fast det blåser liiite för mycket. och så längtar jag som en tok till cupen :D
Det är inte alls långt kvar.

Men nu ska ja steka med en film i solen.
Ha det skönt, pussss.

Kommentarer
Postat av: Göran

haha. Hur lyckades du glömma allt varje dag?

2009-04-18 @ 14:43:52
Postat av: jossan (:

haha,ingen aning :)

2009-04-19 @ 12:15:25
URL: http://josefiineellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är så klantig :P

2009-04-19 @ 19:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0