Min födelsedag.

Hej!:)

Idag fyller ju jag som sagt va år,17 år :D Jag har haft en jättejättebra dag och har fått jättemånga fina presenter. Jag har tyvärr inte fått allt ännu så jag väntar med att berätta vad jag fått tills jag fått allt. Jag kan ju iallafall berätta att jag fick mobiltelefonen som jag ville ha och jag gilllar den jättemycket. Jag har även hunnit med att träffa Jennie, Zandra, Jossan, Emelie och Manda idag. Det var jättekul att få träffa alla igen:D VI kommre troligtvis ses i morgon med, så det blir najs :D 

Men nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig snart, är helt galet trött:) 

pusssssss


Vi målade påskägg idag i skolan, det här är mitt fina polkagrispåskägg:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0