lalalaaa

Hej :)

Jag är absolut inte bra på att skriva här och nu har jag ingen anledning till varför jag inte har gjort det. För jag har haft all tid i världen till att skriva här. Jag har bara inte haft lust. 
Men en sak måste ni få veta. MIN MOBIL ÄR TILLBAKA :) hihihi Annars har det inte hänt något direkt intressant. Sen sist jag skrev är det ända jag gjort att träna innebandt och vart med kompisar. Det första var absolut inte roligt. Jag vet inte vad som har hänt, innebandy brukade göra mig på bra humör. Men nu blir jag  bara sur på träningarna hela tiden. Fast att leka med cissi och manda har varit kul. Cissi sov här inatt. Vi satt och lyssnade på massa bra musik och jaa bara myste. Manda och jag ska upp och träna om en stund. Men jag måste vila magen lite, åt nyss en hel halv kycklingpizza. Sjukt gott, även fast det var lite läskigt med kycklingen efter allt om glaset. Men det har ju inte fått mig att sluta äta kyckling iallafall, tror inte jag skulle kunna sluta äta det överhuvudtaget faktiskt. hihi

nej nu skriver jag ändå inget vettigt, så jag slutar här.  pussssssss

Kommentarer
Postat av: Jens

Jag har några rabattkoder kvar på Bracy.se.

Delar ut dom till bloggerskor jag gillar

Du får 50kr att handla för på Bracy.se om du anger koden FEMTIO i varukorgen när du handlar.

Hoppas du får användning för den. Tihi.

Kramar Jenz

2009-04-09 @ 14:25:53
URL: http://jenz23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0