inte min dag!

Hej! :)

Ja min dag var ugnefär precis så som det står på rubriken. Jag försov mig iallfall inte en timme idag, vilket jag gjorde igår, hihi. Men den startade väldigt dåligt ändå. Mamma skulle köra mig och manda till skolan, som vanligt när mamma kör oss är vi alltid lite sena. Men idag var vi iallfall vid bergska lite innan åtta. Men självklart kommer jag på, precis när jag gått ut ifrån bilen, att jag glömt mina nycklar. Så manda gick in på lektionen och mamma och jag åkte hem igen för att hämta dom, så liiite försent kom jag. Annars var väl skoldagen ganska okej, förutom att min mobil gick sönder på något konstigt sätt. Kameraknappen satt fast i bildvisningsläge, utan att jag ens hade tappat den eller någonting. Jag försökte att trycka lite på knappen och poff så var den helt lös. så nu går den bara att ha i visningsläget av bilder. Vet inte riktigt hur vi ska göra med den, antar att det går på garantin. Sen när jag kom hem åkte mamma och jag till apoteket och ica. VI fick stå i en jättelång kö inne på apoteket, det tog minst en timme. Inte kul, iiinte kul. ;)  Så maten och allt blev lite sent. Den vart klar precis innan jag skulle upp till medley och träna. Men jag slängde i mig den ändå. När manda kom sprang jag upp till mitt rum för att byta om och då hittar jag ingen sportbh. Jag hade värsta panik och bara sprang runt i hela huset för att leta efter någon. Men ingen hittade jag heller. Jag visste att jag hade lagt en någonstans i mitt rum igår. Men även fast jag vände upp och ner på rummet och garderoben så hittade jag ingen. Tillslut gav jag upp och tog en vanlig bh att träna i. Så jag, manda ohc mamma satte oss i bilen för att åka upp till medley och väl där uppe kommer jag på att jag glömt medleykortet, så det var bara att vända. Ugnefär där förstog jag att det var fredag den 13 för mig:) jätteroligt. Inne på medley köttade vi ganska hårt híhi :D Men på löpbandet kände att jag håller på att få tillbaka benhinneinflamationen, it hurts like hell alltså. Får smörja in mig varje kväll och vila lite nu innan cupen så jag inte har ont då. Bara för att visa lite till att dagen var så lyckad för mig så ska jag berätta. När vi satte oss i bilen och hade stängt alla dörrar lös fortfarande lampan, alltså var en dörr fortfarande öppen. Självklart säger jag att det inte är min. Så både manda och mamma öppnade och slog igen dörrarna, men inget hände. Så provade jag med dörren bakom mig, för den hade varit öppen på ditvägen, ingenting hände. Självklart var det min dörr, vilket jag borde ha fattat. Annars så har jag just precis städat klart hela mitt rum och hela min garderob. Har bara att damsuga och torka golvet klart. Och så måste jag berätta att sportbhn jag hade sett igår låg där den skulle hela tiden. hehehe. 

men nu måste jag sova, godnatt :)


(förlåt om det står lite konstigt, orkar inte läsa igenom allt)

Kommentarer
Postat av: Dr cola

Låter som en härlig dag

2009-04-18 @ 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0