I'm fucking Hannah Montana

Idag har varit en underbar dag. Det var länge sen jag hade så här roligt. Dagen började ganska tidigt av att två hundar kom inspringades in i mitt rum. Kiwa var och lekte med Lowe. Kanske inte så kul. Men jag låg kvar i ugnefär en timme i sängen innan jag gick upp för att göra mig iordning och packa grejer jag skulle ha med mig. Jag , Jennie, Manda, Becka och Emelie skulle grilla någonstans. Vid tolv kom Emelie och manda hit och vi cyklade ner till centrum för att möta jennie och becka. Där handlade vi mat och grill. Sen åkte vi vidare till bönnern, där vi satt hur länge som helst. Det var jättekul och jättehärligt. Runt fyra någongån drog emelie och vi gick till ica och köpte glass och satte och sedan i slottsparken en stund. Vi matade galna fåglar och myste. Sen har vi varit hos Becka nu senare på kvällen och haft jätteeroligt.
Nu är jag helt slut så jag orkar inte skriva längre.





hihi, jag matade fåglarna även i bönnern :D







Precis innan becka tröck puttade jag till jennie, därför ser vi ut som vi gör (låtsas jag iallfall)


Vi försökte ju faktiskt att vara normala:)
tyvärr så får ni inte se dom fula och oseriösa bilderna. För Becka är inte tillräckligt snygg på dom, så hon vågar inte skicka. hihihi.

Pusss och godnatt :)


p.s. Rubriken är från en låt vi hade på huvudet hela kvällen,


Kommentarer
Postat av: du vet ve jag är mohahaha

hahaha du är e bajskorv :D jag skickar inte fula bilder, thats it :D ahah

2009-04-13 @ 22:11:06
Postat av: Jossan (:

haha, fucking becka.

Nej, eller jo. du skickar fula bilder på oss.

förfan, stefan kollar inte här ändåååÅ!!!:D

2009-04-14 @ 22:12:21
URL: http://josefiineellinor,blogg.se
Postat av: Anonym

haha men han har redan sett alla bilder u. hn tog min dator :( snyft

hahahahaha xD

2009-04-15 @ 23:55:36
Postat av: Jossan (:

SYYYND :D HAHAHAHAHAH

2009-04-16 @ 23:33:35
URL: http://josefiineellinor,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0