fucking trött

Hej alla :)

Nu har jag precis vaknat upp ifrån min 4 timmas långa sömn. Jag sov även ca 3 timmar i skolan, så lite borde jag ha fått vilat. I vilket fall är jag fortfarande helt död. Fast vi har haft så jävla roligt så att vara trött som en gris är verkligen värt det. 
Allt började med lite fifa och bubble shooter lan:D haha Sen åt vi pizza och massa godis, vilket vi förövrigt gjorde under hela kvällen med. haha Hela klassen var helt galna och sprang runt och skrek, några sjöng även lite singstar. Efter typ två timmars letande efter en såndär sladdsak, som hela tiden hade legat i påsen med playstationet ;D haha Jag sjöng även typ tre låtar innan jag tröttnade och då drog vi bort till beckas datorn och så visade jag dom fina youtube filmer. Sen började vi härma hon som dansade och så spelade vi in. Sen satt vi där och spela upp allt vi hade spelat in. Gud så kul det var:) I en av dom två låtarna gjorde tjejen värsta hoppet och självklart skulle vi göra samma sak. Och antingen var det jag som var snabb eller cissi seg. Men när jag var påväg ner ifrån mitt hopp hoppade hon upp och pooff sa det, och sen låg jag på golvet. Hahaha sen satt vi och spelade upp smällen om och om igen. Sjukt kul :D Sen kollade vi på lite film, eller några gjorde. Jag tröttnade efter ett tag. Fast framåt halv 4 hade jag grymt ont i huvudet och då la även jag mig och kollade på film, saw 3 var det då :) Jag sov nog under halva filmen. Jag skulle ha sovit under hela om inte patrik hela tiden väckte mig och sa " jossan sover du ? Men hallå sov inte dåååå" haha då svarade jag oftast med "ååååh jag sover iinte" vilket jag självklart gjorde. Efter filmen la vi oss för att sova. Allt har varit så jävla roligt :) och självklart har jag inte fått med allt, men jag orkar inte sitta och skriva mer nu. 
Jag ska försöka att lägga upp den där videon vi härmade. Men de när vi själva dansade får ingen se:D

bubble shooter lan :D 

fifa


craaazy maaax.

Kickboard åkte vi också :D

Craaazy arre har vi också:)

Och craaazy mandy :D

här har det gått ett tag:D för klockan är tio på morgonen här:D
folk låg utspridda sådär över hela golvet. Fast becka hade snyggast stil:)


fast jag cissi och patrik låg på patriks lilla madrass. Det funkade, men det var jävligt trångt. Där emellan dom låg jag och sov. Hahaha Fast här hade min pappa ringt och väckt mig och manda för han skulle komma och hämta oss:)


Nu är tyvärr bilderna slut., Kanske finns fler folk som har roliga bilder :) jag ska höra lite med alla. 
Men nu ska jag tagga för träning!!!!! hehehehe
 pusssshej 


Förövrigt är videon vi härmade den här http://www.youtube.com/watch?v=rMdWqaN_Tms.
Vet inte hur man får in videorna in hit:) så ni får nöja er med sånt här.

Kommentarer
Postat av: Patrik

jag visste att du sov! :P



hehe men det var ju jag som fick ligga i mitten i början :(

2009-04-22 @ 18:41:35
Postat av: Jossan (:

Japp:D sen snodde jag din plats.

2009-04-23 @ 10:21:59
URL: http://josefiineellinor,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0