Födelsedagspresenter och skolfest.

Hej :)

Nu är hela min födelsedag för det här året övet. Jag har fått jättemånga fina och bra presenter. Jag tänke försöka med att berätta allt jag fått :)

  • Mobiltelefonen 
  • Presentkort
  • Pengar
  • massor av godis
  • kläder. Fyra tröjor, två trosor
  • Dusch grejer och hår grejer
  • Två par skor
  • skämt grejer av mina kära vänner, typ snopp klubba, snopp sugrör och en snopp tandborste. hihi
  • Örhängen smink
  • Ben & Jerry glass, av sanna:D hihi
Jag tror det var allt.  Så jag är jättenöjd. Går dagen var också jätterolig och bra. Jag började göra mig i ordning nästan direkt när jag kom hem ifrån skolan även fast vi inte skulle var hos Evelina förns vid 8. Hos Evelina var det jätteskoj. bara massa tjejer :) Sen vid halv 11 eller något drog vi till skolfesten. Det var roligt :D 

Jag tror Manda och jag skulle hitta på något snart. Fast först blir det grillat:D

pusssss-

Kommentarer
Postat av: P

min present (glass som du ej har skrivit med) måste ha varit bäst ! :)

2009-04-04 @ 23:22:34
Postat av: jossan (:

jaa. förlåt:)

2009-04-07 @ 00:07:00
URL: http://josefiineellinor.blogg.se/
Postat av: emelie

jag gillade snoppgrejerna du fick av oss :) dom passa dig ju :)

2009-04-09 @ 15:02:50
Postat av: Jossan (:

Hahah jag gillade dom också (a)

Mest godisen:)

2009-04-09 @ 18:10:04
URL: http://josefiineellinor,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0