Den låånga fredagen

Idag är det långfredagen och det betyder att jag ska till min mormor för att äta påskbord. Jag har verkligen ingen lust alls med att göra det inte när det är så här fint väder ute. Då ska man vara ute och ha roligt med sina kompisar. Men tydligen blir det inte så för mig. Fast vi får hoppas dagen är lika lång som sitt namn för jag vill inte ha sovit bort halva dagen (vaknade vid kvart i 1) och jag vill ha hunnit träffat kompisar. Jag måste verkligen sluta sova så länge på mornarna alltså. Det är ju inget roligt när dagarna börjar vid 3. Fast det är så jävla skönt att sova:) 

Nu ropar dom att det är mat, it smells like pancakes (a)

pussssshej .



Måste bara berätta att mitt luktsinne var sjukt dåligt. Det var korv som stog på bordet när jag kom ner, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0