bra dag

Hej!

Idag har det verkligen varit vår, så himla skönt! Och jag har varit på jättebra humör, trots lång skoldag. Vi åt glass och satt ute och faktiskt värmde oss:D hihi Sen blev det stan. Jag har ju längtat dit som en gris. Har handlat ganska mycket faktiskt. Plus valt några födelsedagspresenter. (: om 3 timmar och 3 minuter är jag 17 år. Ganska coolt faktiskt. Eller egentligen är det PRECIS tre timmar och ett dygn sen jag föddes, alltså för 17 år sen, 23.58 :) Jag hade tur att födas innan tolv men det hade inte emil :D så Även fast vi är tvillingar så fyller vi år olika dagar :) Jag kan berätta allt jag köpte och allt jag fått i morgon, hihi. 

ha det så bra :)
 pusssss!








Det blev visst lite många bilder, men det är tack vare vädret:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0